Page 1 of 7 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 66

Thread: ELORTIA at 49th Grammy's 2007 pics/clips

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Crappy England
    Posts
    317

    Default ELORTIA at 49th Grammy's 2007 pics/clips

    Pictures of Elortia at the Clive Davis Pre Grammy Awards Party and Dinner on wireimage and getty images, mucho cute!

    *Hopes someone manages to get ones without the dreaded watermarks *

    Rach xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    rg4352@hotmail.co.uk - ADD ME!! Elortia devotee.
    www.myspace.com/rg4352 - Ch-Ch-Ch-Check it out!!

  2. #2

  3. #3
    Ellen-Fan
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Aotearoa
    Posts
    634

    Default

    OKies herrrre GOES!! lol
















    Well there ye go.. from wire..!!!!
    Phew im tired now lol

    ~Tess
    ~*~ Have a nice day ~*~

  4. #4

    Default

    Thanks!
    Aw was Portia leaning in to kiss Ellen in that picture?
    "I love women. They (we) are beautiful and amazing."

    -Marisa.

  5. #5
    Member
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    germany, berlin
    Posts
    88

    Default

    Quote Originally Posted by ElortaUKfan
    Thanks for posting the pics, they are really cute, especially the ones of them going to kiss. Who are the two women in the pictures with them?
    and another one is lisa marie presley...

  6. #6
    Moderator itrack4u's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Pennsylvania, USA
    Posts
    3,366

    Default

    Ellen_Rawks & AlmosyHappy, thanks sooo much for taking the time for posting the pictures.

    Have you ever seen a more confident, beaming Ellen??? :-D :-D Some of the shots , I'd swear looked like wedding pictures :lol:

    The picture of her standing holding the wine glass with her other arm around Portia...I can almost hear Ellen saying, "Look out world. I have arrived and I am proud!"

    A standing ovation for Ellen is in order here :bigups: :bigups: :bigups:

  7. #7
    Ellen-Fan soozi's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Liverpool
    Posts
    788

    Default

    thank you so much for posting those pics...as well as ellen lookin diff..to me portia looks completely different, like the person she was at the start of ally....pre anoxeria portia, more confident, totally more happy....

    and also.... PHITT AS!!
    Card carrying member *I heart Brian fanclub* and proud!

    "i always like to end with a compliment about my ass..so see ya!"

  8. #8
    Ellen-Fan
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Aotearoa
    Posts
    634

    Default

    Quote Originally Posted by ElortaUKfan
    Thanks for posting the pics, they are really cute, especially the ones of them going to kiss. Who are the two women in the pictures with them?
    Yes.. they are Pink and Fergie.. well thats what wireimage says and im inclined to believe it!! lol

    And YOUR ALL WELCOME!!!
    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! :lol:

    ~Tess
    ~*~ Have a nice day ~*~

  9. #9
    Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Alexandria, Virginia
    Posts
    180

    Default

    ugh, i wish portia wouldn't wear her hair like that....it looks......well, i don't like it.

    cute pics though!! :-D

  10. #10

    Default

    aww i love those pics, yup ellen has her hand on portias belly alot and i really love portias hair like that, i wear mine like that alot. and that pic of them about to kiss is sooo cute. thak you for osting them really made my day.
    every body sign the petition to free iggy from his cage and give him back to a loving home
    http://www.petitiononline.com/FreeIggy/petition.html

Page 1 of 7 123 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •